Izvori zlog duhovnog utjecaja na poslovne organizacije IV.

death-164761_1920

Vladimir Grebenar

Tekst je izvorno objavljen u tiskanom izdanju Veritasa – Glasnika svetog Antuna u srpnju/kolovozu 2024. godine (7/8/2024).


Mnogi su razlozi zbog kojih vlasnici poduzeća, menadžeri i lideri na raznim društvenim pozicijama prakticiraju okultizam. Najčešći razlog je pokušaj da se smanje ogromni pritisci neizvjesnosti koji dolaze s visokim razinama odgovornosti. Što je veća razina odgovornosti veći je pritisak. Čovjek ne može svojim prirodnim snagama nositi takve velike pritiske i neizvjesnosti. Zato je razumljivo da se osobe s velikom društvenom odgovornošću moraju utjecati duhovnim izvorima osnaživanja, jer pritisci i neizvjesnosti nadilaze njihove prirodne snage. 

Lideri imaju na izbor dva duhovna izvora osnaživanja: 

  1. izvor duhovne snage koji dolazi od Crkve ili
  2. izvor duhovne snage koji dolazi iz okultizma. 

Znajući sve slabosti lidera i organizacije kojom upravlja, demon obilazi oko poslovne organizacije tražeći pukotinu kroz koju namjerava ući i ostvariti cilj u prvoj fazi napada, tj. otvoriti vrata poslovne organizacije okultnom utjecaju: „On se vlada i kao vođa kakve vojske da osvoji i opljačka što želi (…) pa gdje otkrije da smo slabiji i oskudniji, što se tiče našeg vječnog spasenja, s te strane nasrće i nastoji nas svladati“ (Ignacije Lojola. Duhovne vježbe. Biblioteka Duhovni život, (ur) Niko Bilić, Zagreb, 2005., bilješka 327). Zato koristi paklene taktike koje je razvio s namjerom da zauzme poziciju u poslovnoj organizaciji odakle dalje može širiti svoj okultni utjecaj. Kada uspije infiltrirati osobe pod utjecajem okultnog tada skriveno mogu djelovati okultni duhovi koji iznutra razaraju organizacijsku kulturu na način da djeluju tako da sve veći broj osoba negativno govori i ima sve više destruktivna razmišljanja i ponašanja. Snaga okultnih duhova u prostorima poslovne organizacije je takva da i prirodno pozitivne i vedre osobe demon uspijeva pridobiti na negativan govor preko onih osoba koje su izravno pod njegovim okultnim utjecajem. Štoviše, ukoliko u organizaciji radi osoba koja ima od Gospodina duhovnu snagu pokrenuti promjene, takva osoba brzo postaje neprijatelj i zato ili mora napustiti organizaciju ili se mora prilagoditi negativnoj kulturi rada. Zato se često puta ti pozitivni i vedri ljudi zapitaju zašto uvijek govore negativno u prisutnosti određenih osoba i kako su uopće postali s vremenom negativni?

Demon koristi najmanje devet taktika kako infiltrirati okultni utjecaj u poslovne organizacije, a čini to preko devet poslovnih područja koja imaju utjecaj na sve poduzetnike, menadžere i lidere:

  1. otpornost na stres – okultne tehnike duhovne relaksacije i samokontrole
  2. osobni i profesionalni rast – okultne tehnike osobnog rasta i razvoja
  3. subliminalna promocija – oglašavanje subliminalnim porukama koje pospješuju prodaju
  4. umrežavanje – članstvo u organizacijama s okultnim utjecajem
  5. poslovno odlučivanje – savjetovanje s okultnim medijem radi donošenja poslovnih odluka
  6. kadroviranje – zapošljavanje osoba iniciranih u okultne prakse
  7. delegiranje – jačanje povjerenja i osnaživanje autonomnosti osobe pod utjecajem okultnog
  8. obiteljske relacije – okultni utjecaj obiteljskog naslijeđa ili okultni utjecaj preko članova obitelji
  9. vračarstvo – ciljane okultne prakse usmjerene protiv lidera i poslovne organizacije. 

Cijeli članak možete pročitati u tiskanom izdanju Veritasa – Glasnika sv. Antuna Padovanskoga u broju 7/8/2024.